搜索

[轉貼] 偷了女上司

[複製鏈接]
ptc077 發表於 22-1-15 05:13:04 | 顯示全部樓層
ptc077 22-1-15 05:13:04 784 1

登入後可看更多!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?註冊

x
「陳仔 ! 你攪乜 ?XX公司份文件又做錯晒 !」女經理又在駡人了, 她總愛駡人, 每天不駡過不舒服似的, 公司裏的人都習以為常, 抬頭望下又再埋頭工作,
這女人叫S, 是公司高層, 標準的敗犬一族, 事業有成, 就是無男朋友, 32、33歲的她, 樣子其實都 OK 架, 5尺7寸高, 瘦瘦地既身材都過得去, 上圍不算大, 應該係32B 咁上下啦, 屁股凸凸 (她成日著住行政套裝裙可見到), 點解我咁清楚 ?
因我係呢間公司既總務 (唔好誤會 ! 係 Messenger果類啫) , 閒來無事睇下, 研究下D女同事, 而間中拿文件給她簽名時, 從領口偷看到佢既一雙雪白既乳房, 都幾心痕痕, 所以咪知佢大約有幾大羅 !
「小可 ! 快D攞份文件去俾S簽, 跟住送去XX公司, Urgent呀 !」,
「好 ! 即去 !」, 我上車後打電話給S說我在途中, 去到再Call佢才上去, (這是慣常工作, 因她常常不回公司, 要拿文件去她家處理) , 一般到達後要先打電話給她才可以上去, 但今天到達後才發覺電話無電了, 剛好有人從大廈出來, 先上去吧 !
管理員見慣我了並沒阻攔, 上到去按鐘, 等了3、4分鐘才有人開門, 著住睡袍的她
「係你 ! 點解不先打電話來 ? 不識規矩了 ?」,
「哦 ! 唔係, 剛好電話無電, 份文件又趕住 …」 ,
「入來先啦 !」, 入到去給她簽了, 她說有份文件要我拿回公司, 叫我坐坐後入左房, 坐係沙發, 隻手無意插入個咕臣度, 點解有D濕濕地既 ?
翻開見到有D紙巾同個震蛋 !
取在手上, 嗅到一股濃濃既氣味, 莫非佢剛才在 …
「你在看什麼 ?」, 她大聲一喝, 嘩 !
真係嚇到我成個跳起 !
她快步撲過來, 怎知一個不小心跳倒, 頭部剛好踫在茶几上 …
軟軟跌了在地上, 咦 !
無左聲音既 ?
彎身過茶几望下, 見她一動不動睡在地上, 搖下又無反應, 探下鼻息幸好還有呼吸, 原來係撞暈左, 咁都無咁驚 !
定左落黎先見到瞓在地上既她, 件睡袍番開左, , 裏面條睡裙褪到大脾以上, 一雙白白既長腿盡在眼前, 忍唔住去摸一下, 好滑好滑 …
掃兩掃繼續向上摸去, 慢慢拉高條睡裙, 看到的竟是一個黑漆漆既森林, 伸手搓下D毛毛, 都幾柔軟喎 !
探頭望到佢既大陰唇, 用手翻開再看到一個小蜆般既小陰唇, 下身即時反應起來, 彎起身整理一下褲襠, 突然想起她家裏是否還有人 ?
檢查過全屋無人先放心下來, 回到還未醒來的她身邊, 親吻一下佢面頰、雙唇, 一邊解開睡袍鈕扣, 把睡裙拉到最高, 露出一雙雪白乳房, 紅紅既乳尖, 忍不住低首下去吸啜, 雙手則不斷搓揉大小剛好既雙乳, 一股女人既體香傳來, 令慾火不斷燃燒, 從頭到腳的吻, 終又回到黑黑森林, 掰開大小陰唇往下吻啜 … 一時鑽往桃源洞, 一時舔啜陰核 …
直至收到小弟弟強力抗訴, 解除下身束縛, 跪下將肉捧送到佢口邊輕拭, 再慢慢送入她口中, 噢 !
感覺妙極 !
下身不其然抽插起來, 要令自已快感增加 … 增加 …
望着肉捧在她口中不斷地進出, 征服感更令慾火不斷提升, 已接近爆發邊緣, 驀地醒起還有更重要任務不能就此罷休, 猛地停下從口中退出, 將她扶到沙發上, 跨到一雙雪白長腿之間, 提起肉捧對準桃源洞口往內插去, 呀 ! 太緊窄了 !
只插入一小截便沒法再進 (因為有點痛 ! 估唔到佢係如此幼嫩), 只好慢慢地作抽插, 陰道因自然反應而分泌出的愛液, 令肉捧一點一點地深入, 終於可以整根挺入了, 但仍被緊緊的包圍只能慢慢地郁動, 惟這感覺亦太美妙了, 加大抽插之幅度, 進去 … 拉出 … 再進去 …
速度可以加快了, 一邊看着這成熟既女體, 下身一邊傳來少女既感覺, 慾火再度向上燒, 用力搖不斷的呀搖, 看她咀唇微動, 我要爆發了 … 噢噢 !
雖唔捨得但仍要抽出來. 將一股濃濃精液全射係佢肚臍上, 噓 … 好爽 !
好舒服 !
捧頭輕輕在其肚皮上多磨幾下, 然後替她及自己整理好衣服, 找出藥油給她輕揉, 很快便轉醒過來 !
「你在做什麼 ?」,
「妳剛才跌倒暈了, 我幫妳揉藥油 ! 」,
「哦 ! 謝謝 !」, 她好像還未記起暈倒前發生乜事 !
借意去洗手, 在走廊偷望到佢在輕撫下身, 出來跟她說要趕着送文件要先走, 她只呆呆地用怪怪的眼光望着我, 而我當然急急逃離案發現場啦 !
第二天在公司, 她表現跟平常一樣, 但老是感到她還是用那怪怪眼光望我, 而我就覺得她漂亮了, 還時常回味着她那胴體及帶給我之美妙感覺 !
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則 返回列表

博士生

查看:784 | 回復:1

索格學園禁止任何未滿18歲之資訊散布
SOG索格學園(sogclub.com)成立於1998年,至今十數年,是華人地區成人情色資訊最完整、字號最老牌並深受廣大網友信賴的資訊論壇。
關於索格
關於索格
索格大事紀
積分介紹
尊榮VIP
VIP介紹
加入VIP
VIP小秘書
客服中心
VIP問題
業務合作
提供茶魚訊

Line客服

WeChat客服

TeleGram群組

Copyright © 1998-2018 SOG Club All Rights Reserved.   0.157065 sec, 6 queries , Gzip On, MemCached On. Powered by Discuz! X3.4
快速回復 返回頂部 返回列表